2012. július 9., hétfő

Helyzetjelentés

   Túl volnék a pályázaton legalábbis a leadáson. Az eredmény hirdetésig ülhetek keresztbe tett lábakkal és ujjakkal. >.<  De remélhetőleg Amerika nemtörődöm magatartása, Anglia önmarcangolása és Franciaország perverziója (?) meghozza nekem a várt sikert.
   Ez az első, hogy bármi ilyesmin indulok, úgyhogy nem fűzök hozzá nagy reményeket. Bár hozzá tartozik az igazsághoz, hogy nem régóta írok. Nem kérlek titeket, hogy szurkoljatok nekem, ugyanis úgy se tudtok még rólam igazán semmit. Most jön a nagy fogadkozás, hogy mostantól aktívabb leszek. De nem ígérhetem. Sajnos, meglehetősen szétszórt vagyok. Ez a pályázat is egy sikertörténet. Egy ismerősöm szólt, hogy ez mekkora lehetőség, próbáljam meg. Mivel azt mondta, hogy a határidő augusztusban jár le, nem sietettem a dolgot. Nekem ugyanis van több, mint egy hónapom!
   Valamelyik nap meglestem azért a részleteket. Nos.. Egy picit pofára zúgtam. Az én tengernyi időm, három napra redukálódott.  Így bevettem magam gép elé, hogy egymás mellé csapjam az először eszembe jutó mondatokat. Az eredmény sok minden volt csak jó nem.  Megpróbáltam végigolvasni. Két eset állt fent:
 1) fogtam a fejem és azt szajkóztam, hogy jaj de nagyon fáj ez szörnyű!
 2) az öcsém ébresztett fel, nehogy már megártson nekem a túl sok izgalom. Így ment el három napom.
    A család többi tagja már merényletre készült ellenem, ugyanis miattam nem jutottak az életet jelentő gép elé. No nem kötözködöm! Itt szeretnék elnézést kérni tőlünk a több napos blokádért! Ja, és az utolsó napon döbbentem rá, hogy még mindig nincs semmi használható! Indulhatott a versenyfutás az idővel. De a munkám leadtam és elfogadták! :)

2 megjegyzés:

  1. jó voltál!
    gratulálok (mégegyszer)
    Én megmondtam...:D
    Sok sikert a következőhöz is :P :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Majd meglátjuk, hogy lesz-e következő. De nagyon úgy tűnik, hogy az nem rajtam fog múlni. ><

      Törlés