2012. július 29., vasárnap

A blogról

            Most nem kritikával vagy egy új írással jelentkezem. Ma csak én vagyok. Egyre többen olvastok és ez hihetetlen örömmel tölt el. :) Köszönöm azoknak, akik ezt olvassák vagy másra szakítottak időt nálam. A blog arculata még igencsak most alakul ki. Kifejezetten fanfiction-öket ígértem, erre van egész három darab! xD Ezen változtatni fogok. Már jó néhány napja dolgozok egyen és nem sokára felkerülhet. Ismét csak a Hetalia a téma. De most az általam úgy kedvelt függetlenségi háború kerül az előtérbe. Annyit még elárulok, hogy Amerika fejébe nyerünk betekintést. Vannak még félkész állapotban lévő fice-ek. Franciaország soha ki nem mondott vallomása, már csak a lezárást várja. Amerika már két hete reméli, hogy egyszer véget ér a meeting. xD De még az EB-ről is írtam! Anglia szintén második hete veri szét az öltözőt az olaszoktól elszenvedett vereség után. De ott van még az "Ötvenegyedik állam" című csodám. Ő is csak a befejezést várja. De ebben az esetben még a címen is vívódom. xD Még nem tudtam eldönteni, hogy ötvenegyedik állam vagy ötvenkettedik. Egy szó mint száz, befejezetlen művekkel tele a padlás. De még nem csókol homlokon a múzsa, addig maradnak a kritikák. Eleinte féltem, hogy nem lesznek népszerűek, de alaptalannak bizonyult. Nem hogy kevesebb megtekintőm lett, hanem egyre több! :D
           A blog kinézete csak átmeneti. Valószínűleg még sokat fog változni, a funkciók listáját is szeretném még bővíteni. Csak idő kéne. xD Hárman vagyunk erre az egy gépre, bár ez elsőre nem tűnik soknak, de nagyon is az! xD Már teljesen természetes, hogy mindenkinek egyszerre támad valami halaszthatatlan dolga. Ilyenkor kezdődnek meg a belharcok. Ami valljuk be, hogy nem túl szerencsés. ha anyád ellen kell vívnod. Sem nyerni, sem veszteni nem kifizetődő. No, de nem akarom én rájuk fogni! Bőven benne van a lustaságom is. xD Szívesen írok és olvasok. (hogy utána órákig törjem a fejem, hogy mibe is tudok belekötni ) No de a szerkesztés... Valahányszor neki ülök, valahogy mindig máshol kötök ki. Vagy a Youtube lesz ellenállhatatlan vagy a Minecraft világa szippant magába. Igen, én ezzel múlatom az időt. Fel a kezekkel, aki ismeri és szereti! :D Vagy csak ismeri. ><
         De igyekezni fogok! Próbálok naponta vagy két naponta feltenni valami frisset. Az említett fice-ek előbb vagy utóbb fel fognak kerülni! Tegnap írtam a True Blood kritikát, mikor anyámnak elege lett belőlem. xD Már harmadszorra próbált valamit a tudtomra adni. Én meg figyeltem is meg nem is. Végül sértődötten feladta és közölte: " Elegem van, hogy újabban csak kussolni lehet melletted, akár egy kispárna!". Utána csak egy lapra írva volt hajlandó kommunikálni velem. Próbálom megtalálni az arany középutat. :) Szóval köszönöm a kitartásotokat!

1 megjegyzés:

  1. *kéz fel* tőlem is ér???:D
    amúgy én is eléggé emelem a nézettségedet...nem bírom ki, hogy ne kattintsak rád mindig...és ha már itt vagyok úgy döntöttem kommentelek is...xD (legyen nyomom)

    VálaszTörlés