2012. július 4., szerda

Előszó

Sziasztok!
  Hát ez lenne az első saját blogom! Bár bejegyzések egyelőre nincsenek.  Hamarosan erre is sor kerül . Főtémák várhatóan az animek, könyvek és a fic-ek lesznek. Vannak saját történeteim is, de igencsak kis számban és akad még mit javítani rajtuk. Tehát inkább a már létező szereplők, történetek átdolgozásában élem ki magam.
  Menthetetlenül szeretem a történelmet és mindent, ami sötét és véres. Így jó néhány vámpíros témájú alkotásom várja már, hogy közzétegyem. Másik nagy szerelmem a múlt, így saját Bibliám a Hetalia. Azon belül is kedvenceim:  Anglia és Amerika szerelme számomra örök (viszont nem szeretem a yaoikat, így vagy csak shounen-ait írok vagy Angliát átfazonírozom.), de imádom a Fruk you-t is.
  Bármikor kapható vagyok a Poroszország x Ausztria párosra, de igazán a PruHun-t favorizálom. Gyakori szereplőm még Németország, Oroszország, Japán.. stb... - Nagyon sajnálom, de Geritat tőlem ne várjatok. Kevés olyan karakter van, amit annyira nem tudok elviselni, mint Olaszország.
  Gyakran foglalkozom velük, mint átlagos emberekkel, nem mint országokkal. Sajnos ezekhez a storykhoz szükséges a mű ismerete, de van egy-kettő, amihez elég a történelmet.
  Van pár Vampire Knight témájú alkotásom is. De jó ha előre tudatom veletek, hogy gyógyíthatatlan Kaname párti vagyok. Igyekszem én Zerot is megszeretni, de egyelőre nem sok eredményt mutathatok fel.
  Na nem untatlak titeket tovább! Röviden még annyit, hogy hajlamos vagyok a történetek félbe hagyására. Ezért ha sikerül néhányotok érdeklődést felkeltenem, akkor szívesen írok ki pályázatot, az aktuális történet befejezésére. Az is előfordulhat, hogy néhány kérést teljesítek. (ha ismerem az adott animet, mangát, könyvet és nem áll tőlem túl messze ) A helyesírásom csapni való, de próbálok odafigyelni rá. Ezért ha hibákat találtok vagy elgépelést jelezzétek nekem!
  A blog elsősorban, azért jött létre, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre, ezért ne sajnáljátok tőlem a kritikákat! :D Akkor tudok jobbat alkotni, ha szóltok. ( De azért, ha megdicsértek sem fog fájni. *-*) Előre is köszönöm, ha időt szakítotok az agymenéseimre!

            Eilith

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése