2013. március 5., kedd

Szerzeményem


  Ez nem biztos, hogy titeket érdekel, de rám a meglepetés erejével hatott. Röviden annyi a történet, hogy névnapom alkalmából befizettek nekem egy útra a Velencei karneválra, de sajnos ez nem jött össze.
  Anya kitalálta, hogy vigasztalásul meglep egy igazán kedvemre való ajándékkal. Hát ebből sem lett semmi. Szegényem meg akarta nekem rendelni a neten megtalálható méregdrága I love Fruk feliratú pólót, de Magyarországra nem szállítanak. xS Az ajándék egyelőre halasztódott, ám elrángatott magával a közeli kínaiba.
  Először csak messziről szúrtam ki, de ott is hagytam. Kezdtem gyanítani, hogy az agyamra ment az alváshiány. De másodszor is elhaladva előtte, már nem bírtam magammal és közelebbről is szemügyre vettem. Nem akartam hinni a szememnek. Kerülgetni kezdtem, lestem jobbról, balról. (Alig néztek hülyének ><)
  Nem találkoztam még egyetlen Hetalias termékkel itthon. (Kivétel a con) De lehet, hogy már csak belelátom. Döntésétek el magatok. A címke nem utal rá, hogy bármi köze volna a sorozathoz. A neten látottakkal ellentétben egyáltalán nem volt drága és bár csak férfi volt nem bírtam ott hagyni mint ezt már a képek bizonyítják. Leginkább a fekete tetszett volna, de az egyetlen fekete M-es sérült volt. Szegény Iggy csúnya sérüléseket kapott.
 Tényleg nem tudom, hogy van-e köze hozzájuk, de szerintem nincs a Földön még két ilyen karakter. Számomra döntő bizonyíték a brit arcon látható szemöldök (!) és Amerika jellegzetes tincse sem elhanyagolható, hogy a szemüvegről már ne is beszéljek. De mint már mondtam, döntsön mindenki maga! ;)
A szöveg kisilabízálását gyorsan feladtuk Blackkel. Ez vagy egy angolra tett kísérlet gyenge eredménye vagy egy számunkra tökéletesen ismeretlen nyelv. (ami lássuk be, hogy nem nehéz ><) De ünnepélyesen megfogadtuk, hogy ha kiderülne róla, hogy az előbb említett nyelv, akkor ott hagyjuk a nyelvi előkészítőt. xD

16 megjegyzés:

  1. Hát én most utállak. Ilyet szerezni O_____O Énisénisénisakaroooook~
    És amúgy egymillió százalék, hogy UsUkék. Nem lehetnek mások. És boldog névnapot.
    Amúgy a felirat meg szerintem valami koppincs félkínai félangol romanjival xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :P Ha megadod a címed és még lelek belőle (és komolyan érdekel), utánvételben szívesen elküldöm. Mindössze 1700 Ft volt és M-től XL-ig minden méretben volt. Színek: szürke, piros, fehér, fekete.
      Nem is hittem volna, hogy kényelmes kis szobámtól alig 200 méterre ilyen kincsek lapulnak :D
      A feliratra nekünk is hasonló elméletink voltak. xD

      Törlés
    2. Ja, és köszönöm^^, de már ezer éve volt.. >< csak innen indult a dolog

      Törlés
  2. Hozzátehetted volna, hogy aki felismeri a nyelvet jelentkezzen, és fordítson is nekünk...:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is rossz gondolat! xD Pályázat: az Usuk póló feliratának megfejtője a látott darabhoz hasonlót kap ajándékba! xD A fordítást ellenőrizzük! (Bár nem tudom, hogy hogy ><)
      Így jó lesz? xD

      Törlés
  3. Fúúú de jó... Ilyen nincs. :D Tuti ők azok...
    Szerintem angol akar lenni a felirat, csak nem a ma élő helyesírással. Lehet, hogy idézet valahonnan, vagy esetleg összemixeltek két-három nyelvet. xD *Susie okoskodik, nem kell figyelni rá, este van*
    Boldog névnapot! :)
    (Nyelvi előkészítős vagy? Kéttan vagy csak sima öt éves képzés?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges. xD Talált három szótárat a polcán és, ami tetszett azzal helyettesített. Vannak benne szavak, aminek a szerkezete hajaz az angolra, de nem vagyok benne biztos. Azért küldök egy nagy puszit Yaonak! :D
      Köszönöm :3 , de tényleg rég volt. xD Bele se kellett volna írnom, csak szokás szerint az ősöktől kezdtem.
      Sima nyek. Német ötéves nyelvi előkészítő.

      Törlés
  4. EZEK ŐK!!!!!!!!!!!!!!!! *.* Meik Kínaiban találtad ezt a szépséget??????????????????? *.*
    Boldog Névnapot!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh.. Egy új arc! :D Légy üdvözölve elmebeteg birodalmamban! =^.^=
      Köszönöm szépen!
      Nos, én miskolci volnék. A Katienek írt ajánlatom neked is áll! Amennyiben komolyan érdekel, elintézhetjük priviben, de ha esetleg jössz a conra és megadod a pólóval kapcsolatos elvárásaid és hajlandó vagy velem összefutni, akk felviszem.

      Törlés
    2. Egyetlen egy cont sem hagynék ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Megkérdezem még a barátnőmet, mert őt is érdekelné :3 AZTÁN MÉG ÍRÓK :D

      Törlés
    3. Beszéltem a barátnőmmel. Hol tudnánk priviben beszélni???? :D

      Törlés
    4. Facebookon elérhetsz, de itt is eltudsz: eilith@citromail.hu

      Törlés
  5. Huhú! Hol találtad? Lehet még rendelni? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miskolcon, ha akarod megnézem, de sajnos kétlem, hogy még van. Megteszem, amit tudok!

      Törlés
    2. OwO Köszi! Hálám örökké üldözni fog! (csak el ne érjen! :D)

      Törlés
    3. Szia! Sajnálom, nem mondom, hogy később még nem lesz, de most hiába kerestem. >< Úgy látszik kisöpörték az őszi kollekcióval együtt. De rajta tartom a szemem!

      Törlés