2013. március 17., vasárnap

Eredményhirdetés

   Sajnos a szavazópanel nemigazán vette komolyan a rábízott feladatot, így hamar meggyűlt vele a bajom. Nem kevés voks tűnt el a süllyesztőben, mert ő úgy döntött, de azért valamelyest sikerült követnem az eseményeket. Szeretném megköszönni azoknak, akik vették a fáradságot és valóban véleményt nyilvánítottak. Ez esetben a kommentálók jobban jártak. ><
   A több irányból összeszedett vélemények eredménye, hogy leginkább az Anhalt iránt van érdeklődés, ezért a héten már neki is kezdtem. A közeljövőben fel is teszem az I. fejezetet. De mint már mondtam ez nem azt jelenti, hogy a Missing és a Busted el van felejtve.
   A mai napon még jövök egy frissel. A múlthét kimaradásáért is komoly lelkiismeret furdalásom van, de egyszerűen nem volt már energiám ezzel foglalkozni. Illetve született két rettentő vérszegény fic, de nem akartalak rombolni titeket vele. Szeretném megköszönni a tegnap esti (és az utóbbi két hajnalon át tartó) kitartását Katienek, aki napok óta tartja bennem a lelket és elviseli, sőt néha partner, a hülyeségemben. >< Tegnap kiselőadást tartottam neki a német tankok előéletéről. és sokadszor magával ragadott a francia névadó tehetség, a hotchkiss-nek keresztelt csoda biztos, hogy valamilyen formában szerepet kap a ficben  

4 megjegyzés:

  1. Wiii, na kíváncsi leszek~
    És jajmár, én tök jól érzem magam ilyenkor, szóval nyugi van, nélküled én sem írtam volna meg Rad köv fejezetét xD És amúgy is olyan jókat röhögtem a Hetalia-építőbrigádon, hogy csak no xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy egy darabig nem fogok tudni ugyanolyan szemmel nézni a jó kis magyar munkásokra xD
      Örülök, ha bármiben segíteni tudok! :D

      Törlés
    2. Apám ács xD Szerinted? XD

      Törlés