2012. október 23., kedd

Helyzetjelentés

            Igen, még élek. Már lassan két hete egyszerűen képtelen vagyok az írásra. Ezalatt nem kell prózákra vagy ficekekre gondolni, sima levelek megfogalmazása is a nehezemre esik. Ezért nem jelentkeztem mostanában.
           Újabb pályázaton vagyok túl, melyen a Maszkabál indult. Benne voltam a top 5-be és mint később kiderült, közönség díjas lett. Szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a támogatást, azoknak akik rám szavaztak. Életemben először jártam a budapesti con-on, erről később beszámolót is írok. Szóval élek. Most kezdtem el a HighSchool of the Dead-et és sajnos nagyon jól passzolnék a fertőzöttek soraiba. Szellemileg is azon a szinten állok.
Szóval mihelyst összekaparja magát:
                                        részletes beszámoló várható a conról
                                        kritika: Kersti Kivirüüt - Okkultisták klubja
                                        fic: Anglia x Oroszország ( Mindent akarok! )
                                        fic: Anglia x Franciaország (Befagyott óceán)
                                        fic: Anglia x Franciaország ( Vesznie kell! )
                                        fic: Anglia x Németország ( cím még nincs )
 Ezek vannak mostanában a "műhelyben". De mivel újabb pályázat határideje közeledik vészesen, még nem tudom, hogy mikor kerülnek.
          A conra és a köszönetekre visszatérve. A fanfiction beszélgetésen megismerkedtem egy nagyon kedves leányzóval. :D Katie maga is blogger és szerintem az egyik legjobb a magyarok közül. Eddig minden alkotása nagyon tetszett és bátran ajánlom nektek is! Továbbá köszönöm neki a sok segítséget, támogatást és a kellemes beszélgetéseket!

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de drága vagy, hogy kiírtál~ Köszi érte :D Hajrá-hajrá mindenhez ^^ De azért várd meg nyugodtan, hogy elmúljon az ihlettelenség~ Közönségdíjhoz meg gratu~ :D

    VálaszTörlés