2012. szeptember 4., kedd

Változások

            Sajnos megkezdődött a suli, de nem érdemes keseregni. Újra találkozhatunk osztálytársainkkal és rengeteg közös élmény várhat ránk! Innen szeretnénk nektek sikeres tanévet kívánni!
            Viszont nekem valamivel húzósabb tanévem lesz, mint eddig. Nem fogok eltűnni, de a posztok megritkulnak. Bár már mostanában sem voltak túl gyakoriak. Mivel hűségesek voltatok hozzám, én is az leszek hozzátok. Akár mennyire is szeretjük a barátokat, a hétvége mindig öröm. Több időnk jut egymásra és a pihenésre. Szeretnék még egy újabb okot teremteni, hogy várjuk őket. Úgy döntöttem, hogy minden pénteken kirakok valami újat. Nem ígérem, hogy ezek fice-k lesznek, de havi egy mindig lesz. Ennél többet is szeretnék, de nem tudom, hogy mennyi idő és ötlet fog a rendelkezésemre állni. A mostani kiírásom nem azt jelenti, hogy biztosan csak heti egyet kaptok, csak azt, hogy az a heti egy biztos! Szeretek a bloggal foglalkozni és, ha néha megtiszteltek a véleményetekkel, azt még szívesebben olvasom. Eljátszottam a társszerkesztő gondolatával, hogy színesebb legyen a felhozatal. (Nem áll másból csak Hetaliából, akár át is nevezhetném.) De egyelőre lebeszéltek róla. Ki tudja, talán egy nap kibővítem. Nem tudni, mit hoz a holnap. Remélhetőleg sikereket.
          A nyakamba szakadt egy-két dolog, amire eddig nem is számítottam. De előbb vagy utóbb minden megoldódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése