2012. szeptember 7., péntek

Dark Hetalia

     
   

    A Hetalia újabb válfajára akadtam. Egy meglehetősen durva és véres feldolgozásra. Nem hiszem, hogy mindenkinek újdonság, ha azt mondom, hogy P2-es karakterek. Az eredetiek - nem is tudom, hogy hogy mondjam - második változata. A már jól ismert karakterek mellett megjelennek, ezek az őrült mások. Még én sem egészen értem a lényegét, de megpróbálom összefoglalni, azt amivel eddig találkoztam. Igyekeztem finomabb képeket felrakni.






P2Amerika, P2Anglia, P2Franciaország
    Az ezzel kapcsolatos kisfilmek, írások, képek másról sem szólnak csak kínzásról, ölésről. A P2-es karakterek vagy a saját P1-esük kezdik üldözni vagy egymást. Az új helyzet, új drámákat szül. A fanok fantáziáját persze megmozgatta az új karakterek adott lehetősége. Nem mondom, hogy az én fejemben nem fordult még meg, hogy írok róluk.
   Már a cosplaybe is teljesen beszivárgott. Lehet, hogy ez a jelenség csak nekem új.

Egy közeli P2Angliáról
 



   A kavarások persze megmaradtak. Szerelemi háromszögek még a P2-esek között is vannak. Általában itt is a régi párok jelennek meg.  De Anglia például rettentő felkapott lett. Őt olyanokkal is láttam, akikkel eddig soha vagy csak nem igazán volt jellemző. (Olaszország, Oroszország, Németország, saját magával (P1 x P2 ) xD ) Előszeretettel kínozzák egymást. Hát nem szép a szerelem?
   A jelentek hatásvadászok, rengeteg vér és még több belsőség. Na és mi jó az országokban? Akár meg is halhat, újra és újra feltámad, a P2-esek nagy örömére. Egy végeláthatatlan fogócska az egész. Francist azért néha már rendesen sajnáltam. Abban a megtiszteltetésben részesült, hogy P2France és P2England is egyszerre nézte ki magának. Maradjunk annyiban, hogy hosszú éjszakája volt.
      Mivel fordítást eddig nem találtam, nem igazán tudom mire vélni. De úgy gondolnám, hogy egy még erősebb utalás a fölös vérrontásokra. Eddig a humor jelenet meg, most átcsapott morbidba. Nevetés helyett könnyekkel és vérrel hatnak az emberre. Bár elég elmebeteg módon teszik.
Hátul P1Amerika, elől P1Anglia
      Meglehetősén érdekes és beteg változat. Erős idegzetűeknek ajánlom. Egy filmet, azért szívesen megnéznék, amiben van egy adott történet és nem csak kergetőcskézünk a vakvilágban. Valószínűleg én is írok hozzá később egy-két ficet.
      Tegnap óta újabb infókhoz jutottam. 2012-ben terjedt el. A P2-esek lényege, hogy az eredeti karakter tökéletes ellentéte. Ez egy úgy mond párhuzamos univerzum. Elég gyorsan eljutottak a normálisba.
       Új stílus, merőben eltérő karakterdizájn. Általában blogokról és különböző weboldalakról terjedtek el. Pl. www.tumblr.com.
Több feldolgozás is létezik. A fanok újra és újra átdolgozták őket. Ezért találkozhatunk ugyanazon P2-es több fajtájával. Anglia esetében általában kettővel szoktam találkozni.



A már korábban felrakott és ez a meglehetősen rózsaszín. Az utóbbi a népszerűbb. Személyisége... Őrült. Egyik pillanatról a másikra változik a hangulata. Kedves, mosolygós szomszédból lesz dühöngő gyilkos.



De P2Amerikát sem kell félteni. Az eredetivel ellentétben meglehetősen nyugodt, mondhatni normális. Kissé visszamaradott. Előszeretettel üldözi P1-es alakját. Érdekes viszonyt ápol P2Angliával. Együtt vannak. (?)  





Szerintem Kanadának még előnyére is vált az új külső és személyiség. A régi elhanyagolható karakter helyére egy sokkal erősebb lépett.








Visszahúzódó, nemtörődöm. Nem kedveli P2Anglia nyomuló stílusát, ennek ellenére gyakran összemelegednek. Mint szinte mindegyik P2-es, ő is rosszul van az eredetitől. P1Angliával egész jóba van. Ha éppen nem üldözi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése