2012. augusztus 24., péntek

Axis Powers Hetalia: Paint it, White!

Axis Powers Hetalia: Paint it, White!  (Shiroku Nure!)
(Fesd fehérre! v. Legyen fehér! (?))

              Azt hiszem tényleg túl sok szabadidőm van... Ezúttal nem könyvvel, hanem filmmel jövök. Kérek egy pillanatot! Még friss az élmény, fel kell dolgoznom. Igazság szerint valami ilyesmire számítottam, de valahogy mégis meglepett.
             Az alkotók a képünkbe vágnak egy órányi agyament hülyeséget. Bár aki ismeri a sorozatot, tudja, hogy miről beszélek. A stílus semmit sem változott. Egyesekben felmerült a kérdés, hogy lehet, hogy ez valami komolyabb lesz? Hát.. nem.
             A főszereplők a szokásos gárda: a tengelyhatalmak és a szövetségesek. Természetesen most sem tudnak semmiben egyetérteni. Mindenki hozza a saját formáját. Amerika szuperhősökkel mentené meg a világot, Anglia és Franciaország sokkal több figyelmet fordít a másik kiiktatására, mint a  katasztrófára, Italy iQ-ja még mindig nem éri el a hetvenet és Németország most sem enged a házirendből. Nem akarok illúzió romboló lenni, de aki nagy jelenést vár hazánktól, azt csalódás fogja érni. Magyarország valóban szerepel.. röpke tíz másodperc és három mondat erejéig.




(Oroszország,   Franciaország,   Amerika,   Anglia,   Kína)
Még egy kérdésem volna. Ezek a ruhák mi akarnak lenni? Megszakították a Forma1-et? Eddig az adott korszak katonai viseletét hordták. Ezek volnának a 21. század egyenruhái? Anglia és Amerika, mintha a boxutcából szaladtak volna ki két percre egy kávéra. (Sorry, Anglia xD) Franciaország pedig a csini, új verseny autóját hagyta ott, hogy megmentse a világot? Na mindegy, részletkérdés és legalább változtak valamit. (ha valamiről lemaradtam volna szóljatok rám nyugodtan) 


Aki még találta volna meg, itt a csodálatos előzetes: http://www.youtube.com/watch?v=4Yoy-wSAz8o
Röviden: A Földet megtámadja egy űrlényfaj. Érdekességük, hogy egyáltalán nincs arcuk és semmilyen jellegzetességük. Hasonlítanak a japán mitológiában megjelenő nopperákra. A noppera egy olyan lény, melynek sem szája, sem szeme, sem orra nincsen. A teljes lakosságot meg akarják fertőzni és voltaképp magát a bolygót is. Országainknak egyetlen esélye van, ha összefognak. Bármit képesek végrehajtani, de ezt az egyet... Elviselhetetlen személyiségüknek hála, a csapat munka gondolata is röhejesnek tűnik. Pedig minden rajtuk áll, az országok nagy százaléka ugyanis már megfertőződött.

     Aki  ismeri és szereti a Hetalia-t annak nem fog csalódást okozni. Magam is jót derültem rajta. Minden komolyságot nélkülöz. Na jó, a végébe próbáltak belecsempészni egy-két drámai elemet. Egy pillanatra meg is sajnáltam Németországot. A csapat adott, a humor a régi, a történet sem új, de mégis érdekesen mutatja be. Itt-ott nekem hiányzik a logika, de hát nem is ezért szeretjük őket. Kikapcsolódásnak jó. Mindent összevetve nekem nem okozott csalódást, bár a végére fogtam a fejem. Ki kell heverni az tény, de a fanoknak kötelező! Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, bár aki nem ismeri az eredeti sorozatot az ne ezzel kezdjen! Sokkal jobban meg lehet érteni, ha már ismered a karakterek jellemét, egymáshoz való viszonyukat. Nem tudom, hogy terveznek-e második filmet. Sőt az sem tudom, hogy az animenek lesz-e folytatása vagy a mangának, de én még eltudnám egy darabig nézni ezt a buggyant társaságot. 

4 megjegyzés:

  1. Pedig annyi epicséget ki lehetett volna hozni ebből. Esküszöm, hogy direkt csinálták, hogy ilyen marhaság lett. Megírom normálisba. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye??!! xD Mekkora drámák maradtak kiaknázatlanul. Egy komoly történet is lehetett volna, de hát az ütközne a Hetalia szellemével. xD Hajrá! :D

      Törlés
  2. Jé, eddig nem is láttam, hogy írtál erről, de jó :) Én kb egy hónappal ezelőtt néztem.
    Hát nagyrészt tényleg hülyeség volt, de én bevallom hősiesen, bőgtem rajta. Jó, én minden istenverte filmen bőgök, de azért ez már kicsit túlzás. xD Na szóval amikor odakerülnek a szigetre, és Ludwig keresi a többieket és összeesik, akkor pityeregtem egy kicsit, meg amikor már elkezdenek átváltozni, és mondja, hogy ,,mosolyogj, Italia, mosolyogj" na ott nagyon (de az igenis egy drámai pillanat volt, akármit is mondtok). Teljesen reménytelen vagyok, de mondom, egyrészt mindenen bőgök, másrészt a GerIta azon ritka párosok egyike akik már a sorozatban is többször könnyeket csaltak a szemembe.
    Ezt leszámítva tényleg elég agyament volt az egész, és hát hogy Svájcba még az űrlények se jutnak el.. :"D Meg a tánc a végén..
    Jaj, elkapott a nosztalgia, lehet hogy megnézem újra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így utólag nem állítom, hogy nem volta benne drámai elemek. Németország jeleneténél nekem is könnyek szaladtak a szemembe. Az általad említett rész, rám talán csak azért nem tudott hatni, mert sose szerettem Italit, nem szimpatikus és nem is hiszem, hogy valaha szeretni tudnám. Nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen helyzetben ő váljon hőssé, de ez csak egy film. :)
      Svájc volt a kedvencem! :"D Az ő jeleneteinél többször lefordultam a székről a röhögéstől.
      Örülök és végre valaki, aki igenis hangoztatja a véleményét! *---* Mindig is ez kértem az olvasóktól! Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés