2013. október 2., szerda

Díj szezon van

Megint díj, most Black Fairy-től. Köszönöm!^^ Már csak az ő kérdéseire válaszoltam.



1. Ki az a blogger, akit szeretnél élőben is megismerni?
Hmm.. Mondjuk D.L.L.-re kíváncsi lennék.
2. Milyen állat lennél, és miért? (alig sablon kérdés..xD)
Sárkány.^^ Mert olyan méltóság teljes és bölcs. De, hogy a tárgynál maradjak. Mondjuk tigris, mert szerintem az egyik legszebb állat és ő az egyetlen nagymacska fajta, ami tud dorombolni.
3. Ha csak egy sminkterméket választhatnál, melyik lenne az? (elég a kategória is, nem kell konkrét termék)
A smink analfabéta akcióba... ><  Talán a szemfestékek.
4. Melyik volt a mumus tárgyad általánosban, és melyik középiskolában? (az emberek általában megváltoznak ilyen téren is ennyi idő alatt)
Általánosban fura, de mindig az ének volt, amitől leginkább rettegtem. Most talán a fizika.
5. Mi az, amit szívesen megtanulnál, de úgy érzed, hogy soha az életben nem sikerülne úgyse?
Vívni, de nem hiszem, hogy elég ügyes és gyors vagyok hozzá.
6. Melyik magyar celeb irritál a legjobban azok közül, akik még mindig rontják a magyar média színvonalát? (szerepelnek a tv-ben)
Csak egyet lehet írni? >< Kiszel Tünde, Pákó... stb..
7.Ha visszamehetnél az időben, melyik korszakba mennél, és miért?
Megfogtál. A németekre olyan kíváncsi lennék a II. vh közben vagy a kalózkorszakát élő Angliára.
8. Mi volt a gyerekkori álmod? (még akkor is, ha megvalósíthatatlan...mit tudom én...hercegnő akarsz lenni, sárkányt lovagolni, repülni, bármilyen őrültség/hülyeség jöhet, cuki gyermeteg gondolatok, stb...:D)
Sokáig rendőr akartam lenni. Szerettem volna olyan hűvös és menő lenni, mint James Bond, aztán úgy döntöttem, hogy inkább hercegnő leszek. x)
9.  Mi az, amit megbántál az életedben? (lehet ez egy rossz ruhaválasztás is akár, nem kell egyből teljesen depressziós megváltoztathatatlan dolgokra gondolni)
Hogy ma rövid pulcsiban jöttem. x) De például, hogy nem hittem magamban és nem mertem a történelem szakra jelentkezni.
10. Szeretsz kreatívkodni? Ha igen mit csinálsz szívesen? (fűzés/rajzolás/festés/barkácsolás/zenélés/bármi a blogon kívül - és a sminkelésen/körmön kívül)
Írás, varrás.
11. Van olyan posztotok, amit visszanézve nem nagyon találtok értelmesnek, és jókat nevettek rajta? :D (szerintem ez ilyen lesz, ugyanis már hulla fáradt vagyok...xD)
Hmm.. most nem jut ilyen az eszembe. Talán ez xD

Na ilyen válaszokra számítottál? :)

4 megjegyzés:

  1. Lol...mindig is tudtam, hogy hercegnő akartál lenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Amúgy a fizikát sejtettem...xD

    VálaszTörlés
  2. Pont rám? Tényleg? Jaj, hát ez jól esett :) Na ezért imádom én ezt a blogger társadalmat, mindenki olyan barátságos (na jó, majdnem mindenki..). *-* Amúgy nem vagyok ám túl érdekes ember, és csak virtuálisan lehet velem jót beszélgetni, mert amúgy hadarok mint állat. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont rád.:) Ebben a pillanatban te vagy az új kedvencem. Sajnos nem sok bloggert ismerek személyesen. Na mintha én nem hadarnék.. xD Nálunk ez családi örökség. Irodalmi emberként még véletlenül sem tudom érthetően kifejezni magam az életben. :)

      Törlés