2013. szeptember 26., csütörtök

Erőforrás

Újabb díjat kaptam, ezúttal FireBird-től. Nagyon hálás vagyok! Köszönöm! Hihetetlen erőket lehet nyerni ilyen elismerésekből.
Szabályzat: 

  •  Írj 11 dolgot magadról!
  •  Válaszolj 11 kérdésre!
  •  Írj 11 kérdést!
  •  Küldd tovább 11 embernek!
1) Írj magadról 11 dolgot! Bűvös kedvencem, aminek sose tudok eleget tenni. 
  • Van egy Sasuke nevű, fekete cicusom. Anno szándékosan a legszebbet és a legkülöncebb természetűt választottam.
  • Zenei téren mindenevő vagyok. Örök kedvenc Breaking Benjamin, de ebben a pillanatban az Operaház Fantomját hallgatom. 
  • Voltam egy anime táborban, melyben fejpántokat kaptunk. Ezek az összetartozás kanjiát ábrázolják. Ha nagyon magányosnak érzem magam, akkor még néha mostanában is bedobom a táskámba. 
  • A nagy álmom egy pirate England cp. 
  • Francist eleinte utáltam, Anglia pedig hidegen hagyott. Angliát valahogy megszerettem, ha Hetalia akkor nekem mindig ő az első gondolatom. Francis pedig a számtalan elolvasott fic után nőtt a szívemhez. Fruk örökké!^^ 
  • Onnan tudom, hogy megint tombol a járvány, hogy másnap már ki sem bírok kelni az ágyból. Hihetetlen könnyen lebetegszem. 
  • Sose szerettem a macikat és egyéb cukiságokat. Már kisebb koromban sem. Az első plüssöm egy sárkány volt. 
  • Most Duncan Shelley blogkönyvét olvasom, amit egyszerűen imádok. :D 
  • Ebben a pillanatban is beteg vagyok és horror animekkel múlatom az időt. Amiben az a poén, hogy sose bírtam a horrort és a japánok különösen betegek. Lassan rettegek az összes kislánytól. Annyit azért megtanultam ezekből a művekből, hogy mind csak egyet akar, minél kegyetlenebbül megölni! o.O De kedvencem lett a Mirai Nikki, amiből ficet is tervezek. Azon belül is Akise Aru, Minene Uryuu és Nishijima!^^
  • Több művem is jelent már meg nyomtatásban és több ízben is elismertek már, de egy megyei versenyen benne voltam a négy legrosszabban. A "hungaro-pesszimizmus" mintadarabjának tituláltak. xP 
  • Másfél órája ülök itt és szenvedek.. 11 egyszerű tényen. x) Ennyi idő alatt komplett ficeim szoktak születni. 
2) FireBird kérdései:
 1. Kedvenc film? (elcsépelt dolog tudom)
És meglepő, de én mindig erre válaszolok a legnehezebben. Sok van. Holt költők társasága, Szép az élet, Sztálingrád. Talán ezek a mostani kedvenceim. 
 2. Milyen természetfeletti lény lennél?
Vámpír vagy sárkány. Vámpír nem a szépségért vagy az öröklétért, (na jó, azért azt is bevállalnám) hanem az éjszakáért. Mindig szerelmese voltam ennek a napszaknak. Valahogy úgy érzem, hogy ilyenkor tudok igazán önmagam lenni. A sárkányok pedig olyan gyönyörűek és méltóság teljesek, de legfőképp annyira szabadok.
 3. Melyik az a szám, amit akárhányszor meghallgatsz nem unod meg?
Angel of darkness.
 4. Milyen típusú könyveket olvasol leginkább?
Leginkább fantasyt. 
 5. Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, akkor miképpen?
Hmm.. Az írásban nálam ez kimerül. Ha rám jön legyezőkkel szoktam kísérletezni.
 6. Multifunkciós zuhanyzótok van? (Ez egy hosszú történet)
Hát.. van benne hideg és meleg víz, sőt el is tudom zárni, de ennyi. 
 7. Hova utaztál legutóbb?
Lengyelország. Krakkó, Zakopane, Auschwitz.
 8. Mi a kedvenc ételed? (Komolyan nem tudok kérdéseket írni)
Én sem. :) Sajtoscsirkemell
 9. Régebben elnevezted a kedvenc plüssödet?
Nem, valahogy sose foglalkoztam velük ennyit. A legtöbb csupán egyéjszakás kaland volt az életemben. Akkor meg minek bonyolítsuk? ;) Egyedül a sárkányom helye örök.
 10. Mennyit szoktál gép előtt kockulni?
Változó, amíg meg nem jelennek a barátaim az ablak alatt. 
 11. Ti hová szoktátok tenni a hajcsatotokat?
Nagyon jó kérdés.. Ha tudnám. Elméletileg van nekik egy kosárka a tükröm előtt, de mire oda tehetném vagy elhagyom vagy ellopja a macska.

3) 11 kérdés (hajajjaj)
1. Melyik az az anime karakter, akinek gondolkodás nélkül be tudnál egyet húzni?
2. Mi ösztönzött blog kezdésre?
3. Tényleg a hungaro-pesszimizmus mintapéldánya vagyok? És te? :P
4. Mi alapján választottad a blogger neved?
5. Hol száll meg leggyakrabban az ihlet? (Engem speciál vagy doga közben vagy matekórán^^)
6. Ismered az életben is valamelyik bloggert?
7. Van visszatérő álmod?
8. Kedvenc témád vagy valami, amihez nagyon kötődsz? Az a bizonyos második szerelem..
9. Melyik lenne az az érzelem, amelyik leginkább kifejez téged? (Hülye kérdés)
10. Ébredtél már úgy, hogy visszakívántad magad az álmodba?
11. Mennyire volt ez a kérdéssor hülye?

4) 11 ember..
1. Black Fairy 
2. Viráág
3. KatieCat
4. Algol89
5. D.L.L.
6. Zsálya
7. Susie
8. (Vissza tudom, hogy nem lehet, de azért) FireBird
9. Al
És a másik két hely.. Aki akarja! ;) 

2 megjegyzés:

  1. Ó, nem is szóltál, hogy tőled is kaptam díjat *-* de most kiszúrtam, és köszönöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne haragudj, olyan szétszórt vagyok mostanában. >< De örülök, hogy értesültél róla, ha nem is általam.
      Igazán megérdemled!^^

      Törlés