2013. június 18., kedd

Újabb díj(ak)

  Ezúttal is szeretném megköszönni Black Fairynek, aki megint csak gondolt rám!^^ Küldök neked egy nagy puszit és hálás vagyok a kitartásodért, segítségedért! És Virágnak, aki szintúgy nekem szánta ezt a kitüntetést!

Szabályok és Válaszok:

1. Tedd ki a képet!



2. Írj 11 dolgot magadról!
* Ebben a pillanatban az Angel of Darkness című számot hallgatom, mely nyolcadik óta visszatérő kedvencem. Mindig is a sötét karakterek voltak a kedvenceim - Harry Potter: Piton, Storm Hawks: Sötét Ász, Fairy Tail: Jellal, Csillagpor: Septimus, Hetalia: Anglia, Skócia, Naruto: Orochimaru, Pein, Hidan, Itachi, Kakuzu, Konan, de leginkább Sasuke *--* - Először Sötét Ász fan időszakomban hallgattam, most Sasuke a nagy szerelem számomra.
* Mindig az aktuális kedvenceimmel álmodok. (Kakashi már vert meg édes álmaimban.) De általában drága hőseim végeznek velem.
* Az én kedvenceim mindig meghalnak, ha én megkedvelek egy karaktert, annak vége. (Sasuke tarts ki! T-T)
* A végletekig el tudom hinni, hogy az adott rossz képes a változásra. Mindig találok magamnak valamit, amivel megmagyarázhatom a tetteiket, így nem is igazán tudok rájuk haragudni.
* Rettegek a pókoktól kicsi gyerekkorom óta.
* Az első conom Kakashi volt az első cp-, amit láttam és egy Hidan kis híján gyomorszájon vágott a kaszájával a lépcsőfordulóban. (és mindezek után megsértődött, mert nem ismertem fel.)
* Sose szeretem a főhősöket.
* Életem első szöszét az Interjú egy vámpírral után írtam.
* Ősszel Sasuke cp-t csinálok és a legjobb barátom Itachit. Nem egyeztettük, mikor megtudtuk, hogy a másik mit csinál, meg akart fojtani. x) De az óta megbocsátott az ő drága, bolond kisöccsének.
* A buszon nem tudok nyugton ülni így vagy olvasok vagy zenét hallgatok. Olvasmányaim nagy százalékát a 29-esen végeztem ki. 

* Egy kardot kértem a 18. szülinapomra. 


3. 11 kérdés megválaszolása:
 Black F: 1) Kedvenc színed, ami inspirál?
  * Változó, de mivel általában drámát írok így gyakorta a fekete mélységében veszek el. 

Viráág: 1) Melyik a kedvenc filmed?
  * Jó kérdés. Talán a Szép az élet. II. Világháborús dráma. 

Black F.: 2) Miért szeretsz blogolni?
  * Mert ez által közelebb érzem magamhoz az embereket és elmondhatatlan érzés, mikor egy kedves kommentáló megdicsér. 

Viráág: 2) Van valamilyen fóbiád?
  * Rettegek a pókoktól és nem vagyok képes az idegenekről szóló filmeket nézni. 

Black F: 3) Milyen könyveket szoktál olvasni/melyik a kedvenced?
  * Fantasy, dráma, történelmi. David Brin: Dettó

Viráág: 3) Szerinted mitől jó egy zene?
  * Te mindig megfogsz! :D Nehéz megmondani. Néha magam se tudom, hogy mi fog meg egy felszínes pop számban, de tetszik és egy nagy meghallgatom 20 000-szer is. De általában a szöveg, a mondani való, az előadó felejthetetlen hangja. 

Black F: 4) Milyen hobbijaid vannak?
  * Írás, zene hallgatás, filmek, stratégiai játékok, olvasás és éjszakai séták. Egyszerűen úgy érzem, hogy elveszek az éjszakában. Sokkal szívesebben vagyok kint ilyenkor, mint nappal. Mikor jössz velem újra? :P  

Viráág: 4) Mi a legnagyobb álmod?
  * Hogy Itachi vagy Sasuke eljön értem egy fekete lovon - vagy varjún - és örökre eltűnök vele. *--* Na jó.. Szeretnék író lenni. Eljutni Angliába és Japánba.

Black F.: 5) Van valami olyan dolog, ami nagyban befolyásolta a személyiségedet (legyen az egy banda, egy film, egy szám, egy szín, egy ember, egy könyv, egy állat, bármi)
  * Az animek gyökeresen megváltoztattak mindent. Szerintem jobb leszek általuk és conon megismert embereknek hála. Az animetől azt kaptam, amit remélni sem mertem soha, igazi barátokat. 
Viráág: 5) Piercing vagy tetoválás?
  * Nincs. 
Black F.: 6) Van valami rossz szokásod?
  * Nehezen viselem az emberek közelségét. Tartózkodóvá és mogorvává válok. Mániákusan csak este vagyok hajlandó leülni a gép elé. 

Viráág: 6) Mi a kedvenc állatod?
  * Nagymacskák, sárkányok *--* 

Black F.: 7) Mi a kedvenc együttesed?
  * Igazából nincs. 

Viráág: 7) Milyen egy jó barát?
  * Ha nem is mindig, de általában megért. Tolerálja a hülyeségeim és soha nem okoz gondot igazán elbeszélgetni, velem van, ha kell és nincs, ha azt kívánom. Mindig őszinte, ha fáj is. Szeretlek, Itachi!^^

Black F.: 8) Ha egy napra életet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért?
  * Nem is tudom. Talán veled, hogy egy kicsit jobban megértselek! :P 

Viráág: 8) Milyen nyelvet tanulsz?
  * Angol és német. 

Black F.: 9) Szereted a testékszereket/esetleg van testékszered?
  * Igen, ha ízléses, de nincs. 

Viráág: 9) Kitől vagy mitől kapsz ihletet?
  * Változó. Az éppen kedvenc animemtől szoktam, de néha elég egy másik ember egész apró gesztusa vagy elszólása. Esetleg az időjárás szépségei vagy zavarai. Gyakran zeneszámok vagy videók, de sokszor szoktam Itachival ötletelni is, aminek ritkán van eredménye, de imádom őt hallgatni és hülyülni vele. 
Black F.: 10) Mi az, ami nélkül sehova nem indulsz el?
  * Utálom ezt a kérdést.^^ Pénz, kulcs, teló, könyv, zsepi. 

Viráág: 10) Hazudtál már azért, hogy valaki jobban érezze magát?
  * Nem is egyszer, de csak a hozzám nagyon közelállóknak. A nyers őszinteség sokkal jellemzőbb rám.  
Black F.: 11) Mi a kedvenc virágod/milyen virág lennél?
* Rózsa, liliom, cseresznyevirág. Szerintem kaktusz x)

Viráág: 11) Nincs? :( 

4. 11 kérdés
1) Mindenkori kedvenc hősöd, egy visszatérő karakter vagy egy felejthetetlen páros?
2) Milyen gyakran álmodsz? Írtad már meg őket?
3) Van visszatérő rémálmod?
4) Kedvenc beszéd/írási témád?
5) Kedveled a yaoit, az életben is elfogadod a melegeket?
6) Sirattál már meg anime karaktert?
7) Mennyire tudod beleélni magad egy adott szereplő sorsába?
8) Mi a jelenlegi főfandomod?
9) Első cp-d?
10) Szereted a vihart?
11) Szőke herceg fehér lovon vagy sötét lovag fekete paripával? 

9 megjegyzés:

  1. Ajj, utólag vettem észre, hogy nem írtam 11. kérdést.:(
    Már mindegy.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, ha ideírod nekem, akkor szívesen válaszolok! :P

      Törlés
    2. Melyik országba/városba szeretnél eljutni az életben?:) (többet is írhatsz:D)

      Törlés
    3. Most mindent soroljam fel?? :P Legesleginkább Angliába, Franciaországba, Japánba és talán Norvégiába, de annyi gyönyörű hely van szerte a világban :D

      Törlés
  2. Jössz egy nyakba ugrással is...kérem a puszi mellé...xDD
    Egyébként tessék, intéztünk neked egy új posztot a blogra...ha már szegénykém válságban vagy legalább közelebb engeded az olvasóidat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és most reagálok a válaszaidra is, mert véletlenül hamarabb küldtem el...xD
      Majd most előre megbeszélten megyünk ki éjszakai sétára, valamikor a nyáron sort keríthetnénk rá...Hidd el te még ha egy napig én lennél se nagyon értenél meg, néha én se értem magamat, és egy nap amúgy is kevés, hogy sok-sok évnyi történést helyrerakj...:)
      És miért nem Virág a kedvenc Virágod? xD
      Még a 11-es kérdéstől is megkímélt...:P

      Törlés
    2. Jöjjünk össze valamikor és megkapod az ölelésedet! :D És igen, köszi a posztot!^^ Jam, még többen sejthetik, hogy mennyire beteg vagyok.
      séta.. séta.. séta :D
      Azért megpróbálkoznék vele! :P

      Törlés